Ik was helemaal blij toen ik op je forum terecht kwam en wilde je gelijk wat vragen.
Mijn vraag is als volgt:
Wij zijn met ons gezin (2 meiden van 11 en 13) van 17 tot 22 oktober in Kyoto. Maar de laatste dag is onze vlucht pas 's avonds om 21.00 uur en nu heb ik me bedacht dat het me heel leuk lijkt om daarom die dag, in plaats van rondzwerven in Kyoto zonder hotel waar we naartoe kunnen (vaak 10 uur uitcheck), een auto te huren. Om zelf, met een leuke omweg, naar Osaka airport te rijden. Ik word hier helemaal blij van, want dat betekent dat we ook wat van het platteland gaan zien en wellicht wat dorpjes!
Heb jij misschien een leuke route? Mooie dingen om te zien, te doen en vooral te ervaren en misschien te proeven? Wat meer te zien van het echte Japan?
Ik heb je tip van de one-way car rental Tocoo gevonden, dus we zijn van plan een auto te huren in de omgeving van Kyoto Station en de auto dan zo'n 9 a 10 uur later weer in te leveren in Osaka airport. Ik heb al een paar auto's gezien, dus dit is mogelijk. De rit mag dus al met al zo lang duren, met uiteraard ruimte voor lekkere lunch onderweg en ook avondeten. (als je daarvoor ook tips hebt, graag!)
Heel erg bedankt voor je reactie!
Hartelijke groeten,
Bianca