Hi RichardBrons
Ik heb zelf goede ervaringen met de website ToCoo. Via deze website kun je in het Engels auto’s huren bij vrijwel alle verhuurders in Japan. Wat ik ook erg prettig vind is dat ze aanvullende diensten verlenen zoals Engelstalige navigatie in de auto’s en de mogelijkheid om een tolbadge voor de Japanse snelwegen te huren. Ook over Sunny Cars heb ik goede verhalen gehoord, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Of je nou kiest voor ToCoo, Sunny Cars of een andere website, je komt uiteindelijk terecht bij dezelfde grote verhuurders. Toyota en Nissan hebben allebei een uitgebreid netwerk van verhuur locaties. Verder zijn ORIX en Nippon Rent-a-Car grote verhuurders. Deze vier zijn allemaal te boeken via boekingswebsites zoals ToCoo en Sunny Cars.
Al deze vier hebben in vrijwel iedere stad minimaal één locatie, meestal in de buurt van een groot treinstation. Ook op de grote luchthavens zijn ze alle vier vertegenwoordigd. Qua prijs ben je de ene keer bij de een wat voordeliger uit en de andere keer heeft de ander een betere deal. Via een boekingswebsite kun je makkelijk het aanbod van de verschillende aanbieders op prijs vergelijken.
Kom je daar een stapje verder mee?
Gr. Wouter