Dag forum!
Voor mijn opleiding moet ik mijn internationalisering verbreden. Hiervoor zou ik graag een interview willen doen met een buitenlandse officemanager / management assistent die mij kan vertellen wat het verschil is in de manier van werken met België ik vergelijking met dat land. Ik ben zeer geïnteresseerd in Japan.
Ik moet de verschillen en overeenkomsten van de (bedrijfs) cultuur tussen een vreemd land en België duidelijk kunnen aantonen, hoe die verschilt van de manier waarop België werkt.
En hoe dat land zich in het algemeen inzet voor de SDG's en hoe ze dat beter doen dan België. (we moeten ons echt "onderdompelen" in andere culturen).
Hebt u een contactpersoon die in het buitenland werkt of denkt u hier veel over te kunnen vertellen en dat er eigenlijk veel verschillen zijn tussen de (bedrijfs) cultuur en op het gebied van SDG's (vergeleken met België), en heb je interesse in een kort interview (een half uurtje)?
als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op via deze e-mail: desireedenorre@hotmail.com of reageer hieronder!
Alvast bedankt!