Marinus Een sociaal leven is ook belangrijk hoor 🙂. Vaak moet je dit soort dingen ook gewoon een tijdje laten bezinken, dan worden bepaalde zaken vaak een stuk helderder.
Ik zou graag eens naar je cv kijken voor je en je van advies voorzien. Een financiële vergoeding lijkt me niet nodig. Dan lijkt het alsof ik je iets zou kunnen garanderen. Garanties kan echter niemand bieden, want het hangt af van de personen bij je potentiële werkgever en de Japanse IND die je aanvraag moeten beoordelen. Er zijn wel redelijk duidelijke richtlijnen, maar de ene werkgever of IND ambtenaar legt dat anders uit dan de andere.
Laat ik dus zeggen, ik kijk graag naar je cv voor je en voorzie je graag van advies. Mocht je uiteindelijk succes hebben en naar Japan kunnen, denk dan ook even aan deze site voor het boeken van je vliegticket en eventuele andere reisbenodigdheden zoals hotels of een Japan Rail Pass. Deal?
Wellicht vind je het ook leuk om ter zijner tijd eens een blogpost te schrijven hier om je ervaringen te delen.
Vanwege jouw privacy stel ik voor dit gedeelte van het gesprek privé te voeren via email. Stuur je cv en eventuele vragen die je erover zou willen stellen maar per mail naar "wouter [apestaartje] ervaarjapan [punt] nl".
Gr. Wouter